יום חמישי, 12 בפברואר 2015

גוגל: פייסבוק הוא האתר הנצפה ביותר !!!

מנתוני גוגל עולה כי הרשת החברתית המובילה הפכה לאתר שזוכה למספר הביקורים הגדול ביותר: כ- 540 מיליון משתמשם מדי חודש, שהם כ-35% מכלל הגולשים



פייסבוק הוא האתר הנצפה ברשת: כך עולה מנתוני הגלישה ששחררה גוגל בסוף השבוע. על פי נתוני גוגל, כ-540 מיליוני משתמשים מבקרים באתר מדי חודש, שהם כ-35% מכלל הגולשים בעולם. במקום השני ניצבת יאהו, שבשירותיה מבקרים 490 מיליוני משתמשים בחודש. מספר העמודים הנצפים בפייסבוק מדי חודש

נאמד ב-570 מיליארד, פי שמונה ממספר העמודים הנצפים ביאהו.עם זאת, הרשימה, אשר נועדה לתת למפרסמים כלים להחליט היכן לפרסם, אינה כוללת את אתריה של גוגל עצמה, בהם שולטת גוגל בפרסום. על פי חברת המחקר Hitwise, פייסבוק עקפה את אתר החיפוש הראשי של גוגל, אך סכימת אתרי גוגל המופיעים ב-20 המקומות הראשונים - כולל מנוע החיפוש הראשי ואתרי יוטיוב, ג'ימייל ושאר השירותים - משאירה עדיין את גוגל במקום הראשון.
בחודשים האחרונים נתקלה פייסבוק בביקורת נרחבת על שינויי מדיניות הפרטיות שלה, שכוללים חשיפה של יותר ויותר מידע פרטי לציבור, ביקורת שהגיעה הן מציבור הגולשים והן מהממסד הפוליטי בארה"ב ובאירופה. בשבוע שעבר, ערכה פייסבוק שינויים נרחביםבהגדרות הפרטיות שלה. סוכנות הידיעות הצרפתית העריכה כי פייסבוק צפויה להציג את נתוני הגלישה אליה כהוכחה לכך שהיא לא איבדה את אמון הגולשים.עצומה ברשת, שקוראת למשתמשים להתנתק היום מפייסבוק, זכתה עד סוף השבוע לכ-23,500 חתימות – כ-0.006% ממספר המשתמשים הכולל בפייסבוק. עם זאת, בדיקה שביצע לאחרונה הבלוג SearchEngineLand העלתה שחל גידול חד במספר המשתמשים המבררים כיצד להתנתק מפייסבוק.

אף שנתוני גוגל מעידים, כאמור, על כך שלפייסבוק יש כ-540 מיליוני משתמשים, החברה עצמה נמנעה עד כה מלעדכן רשמית את מספר המשתמשים בה, ומבחינתה הוא עדיין עומד על כ-400 מיליונים; פייסבוק עיכבה הכרה רשמית בצמיחת המשתמשים בה בעבר.
רוצים לקבל כתבות ועידוכנים ישירות לפייסבוק לחצו אהבתי בקישור   https://www.facebook.com/hila.net1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה